wtorek, 12 lutego 2013

Dzien 198




"Albo znajdziemy drogę, albo ją sami wytyczymy."
Hannibal

Prawda?  też tak myślę.Lubię inspirujące cytaty.Czasem wystarczy  jedno zdanie by lawina  myśli ruszyła.Gromadzę je od kilku lat,czasem kiedy czuje,ze trzeba mi małego znaku,drogowskazu - sięgam do tego zbioru.Zazwyczaj czytam zupełnie losowy cytat,wierzę,ze  trafię na ten najodpowiedniejszy dla danej chwili.Za każdym razem tak jest :)

Ostatnimi czasy wiele w mojej głowie się zmienia,dzieki kilku ważnym dla mnie ludziom ale też i zgodzie którą sobie dałam.

Niesamowite jest jak potrafimy się zmieniać,jeśli tylko jesteśmy w stanie puścić,zanegować własne prawdy,wszystko jest możliwe dla nas.
Jeśli tylko damy sobie możliwosc wyboru własnej drogi,dajemy sobie klucz do zycia.Czemu iść przez zycie czyimiś drogami?nie potrzeba nam wcale udeptanych szlaków,każdy ma swój własny,wyjatkowy.Nikt nie będzie tak cudownie szedł przez moje bagienko jak ja :p
Dzięki temu cytatowi przypomniało mi się,ze to ja wybrałam tę drogę którą idę.,nie ktoś inny.Nikt mi nie kazał,nie polecał,nie radził.Nikt inny poza mną nie doprowadzil mnie do tego punktu w ktorym jestem w taki właśnie a nie inny sposób.Zatem ! jeśli owa droga nie zbyt mi słuzy,to własnie ja sama mogę ją zmienić! TAK jest :)  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz