poniedziałek, 12 grudnia 2011

Dzień 21

Muzyka,znaleziona przez totalny przypadek skradła moje serce.Genialny triphop w wykonaniu Polskich Artystów.Jestem pod mega wrażeniem ! <3
                                                                                 
Oto i mój "indiański" wisior do torby 

Troszke nowości,dopadłam czarne kwiaty,piękną,odrobinkę secesyjną ramkę oraz dwa pierścionki

Nowy tatuaż ;)
kawałek drugiego tatuażu
Mix moich skarbów :

Oraz bardzo spontanicznie dobierane kolory i wzory koralików i kamieni :

4 komentarze:

  1. AAAA nadmiar bodźców! Piękne koraliki i pióra! Masz nowy tatuaż? Cudo u torebki, sama zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moge sie napatrzec na te zdjecia! i wszystkie bizuteryjne i koralikowe cudenka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwa nowe tatuaże Liduś a i to piórko przy torbie zrobiłam sama ;)
    Dzięki piękne Panie,bardzo mi miło,ze się podobają zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń